Narodowy Instytut Muzeów prowadzi rekrutację na stanowisko Główny specjalista ds. zarządzania zbiorami.
Podstawowe zadania:
- udział w zespole zadaniowym ds. Projektu PANOPTIKUM – centrum kompetencji dla muzeów w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem zbiorami, w tym:
- realizacja prac w zakresie opracowania koncepcji zarządzania zbiorami w Panoptikum, w tym ewidencjonowania, magazynowania, digitalizacji i konserwacji;
- współpraca z zewnętrznymi ekspertami w dziedzinie magazynowania, konserwacji i digitalizacji i nadzór nad nimi;
- udział w opracowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych związanych z zarządzaniem zbiorami w Panoptikum, w tym wyposażenia części magazynowo-digitalizacyjnej oraz systemu do zarządzania zbiorami;
- udział w opracowaniu dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Panoptikum.
- obsługa zadań związanych z wdrażaniem i promocją metodyki Re-org, jako elementu prewencji konserwatorskiej, w tym:
- współpraca z partnerami projektu;
- organizacja spotkań roboczych i szkoleniowych;
- udział w opracowaniu programu wdrażania metodyki w Polsce, w tym szkoleń.
Wymagania:
- ukończone studia wyższe;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem/inwentaryzacją, digitalizacją lub konserwacją prewencyjną;
- znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków;
- mile widziana znajomość międzynarodowych standardów i metod zarządzania zbiorami (w szczególności Spectrum, Re-org) i ich dokumentowania (w tym digitalizacyjnych);
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz umiejętność współpracy z partnerami zewnętrznymi;
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
- wynagrodzenie zasadnicze brutto 7 500,00 + dodatki zgodnie z Regulaminem wynagradzania;
- umowa o pracę;
- praca w trybie hybrydowym, dogodna lokalizacja biura (w pobliżu stacji metra Centrum Nauki Kopernik);
- pakiet medyczny i socjalny (w przypadku umowy o pracę);
- rozwój zawodowy, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach;
- współpraca z kreatywnym i zaangażowanym zespołem.
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
- list motywacyjny.
Termin nadsyłania zgłoszeń: 5.08.2024 r.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres: biuro@nim.gov.pl z dopiskiem w tytule maila: rekrutacja – Dział Zarządzania Zbiorami Muzealnymi. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 25 69 625.
***
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzeów z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nim.gov.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w liście motywacyjnym, CV bądź życiorysie w następujący sposób:
Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)