Aktualności
18 Lip 2024

Praca w NIM_Główny specjalista ds. zarządzania zbiorami_lipiec 2024

Narodowy Instytut Muzeów prowadzi rekrutację na stanowisko Główny specjalista ds. zarządzania zbiorami.

Podstawowe zadania:

  • udział w zespole zadaniowym ds. Projektu PANOPTIKUM – centrum kompetencji dla muzeów w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem zbiorami, w tym:
    • realizacja prac w zakresie opracowania koncepcji zarządzania zbiorami w Panoptikum, w tym ewidencjonowania, magazynowania, digitalizacji i konserwacji;
    • współpraca z zewnętrznymi ekspertami w dziedzinie magazynowania, konserwacji i digitalizacji i nadzór nad nimi;
    • udział w opracowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych związanych z zarządzaniem zbiorami w Panoptikum, w tym wyposażenia części magazynowo-digitalizacyjnej oraz systemu do zarządzania zbiorami;
    • udział w opracowaniu dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Panoptikum.
  • obsługa zadań związanych z wdrażaniem i promocją metodyki Re-org, jako elementu prewencji konserwatorskiej, w tym:
    • współpraca z partnerami projektu;
    • organizacja spotkań roboczych i szkoleniowych;
    • udział w opracowaniu programu wdrażania metodyki w Polsce, w tym szkoleń.

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe;
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem/inwentaryzacją, digitalizacją lub konserwacją prewencyjną;
  • znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków;
  • mile widziana znajomość międzynarodowych standardów i metod zarządzania zbiorami (w szczególności Spectrum, Re-org) i ich dokumentowania (w tym digitalizacyjnych);
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętność współpracy z partnerami zewnętrznymi;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze brutto 7 500,00 + dodatki zgodnie z Regulaminem wynagradzania;
  • umowa o pracę;
  • praca w trybie hybrydowym, dogodna lokalizacja biura (w pobliżu stacji metra Centrum Nauki Kopernik);
  • pakiet medyczny i socjalny (w przypadku umowy o pracę);
  • rozwój zawodowy, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach;
  • współpraca z kreatywnym i zaangażowanym zespołem.

Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
  • list motywacyjny.

Termin nadsyłania zgłoszeń: 5.08.2024 r.

Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres: biuro@nim.gov.pl z dopiskiem w tytule maila: rekrutacja – Dział Zarządzania Zbiorami Muzealnymi. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 25 69 625.

***

Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:

ADMINISTRATOR

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzeów z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH 

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nim.gov.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 

CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.  

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.

Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). 

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl

INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w liście motywacyjnym, CV bądź życiorysie w następujący sposób:

’ Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru


.......................................................

Podpis kandydata do pracy

1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.