Termin 29-30 września 2022 r.
Szkolenie online
Warsztaty online adresowane są do wszystkich osób, które w muzeum współpracują z publicznością, prowadzą badania publiczności, opracowują raporty dotyczące odbiorców, przygotowują ofertę edukacyjną i towarzyszącą wystawom lub opracowują strategię rozwoju muzeum.
Celem szkolenia jest poszerzenie kompetencji i umiejętności muzealników prowadzących badania publiczności w zakresie gromadzenia i opracowywania wyników badań publiczności oraz poszerzanie metod i narzędzi pozwalających na analizę wybranych zagadnień (indywidualnych wywiadów pogłębionych, zogniskowanych wywiadów grupowych). Podczas dwudniowych spotkań o charakterze warsztatowym będziemy starali się omówić także opracowywanie wpisów do księgi gości i na stronach internetowych, kodowanie pytań otwartych w ankietach oraz analizę rozmów z publicznością. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystywać wyniki badań, aby wiedza o publiczności nie ulegała rozproszeniu, tylko poszerzeniu? Problematykę tę będziemy omawiać w oparciu o efekty różnych projektów badawczych oraz w odniesieniu do rezultatów ćwiczeń praktycznych, które zaproponujemy uczestnikom tego szkolenia.
Liczba uczestników – 20 osób. Na szkolenie zapraszamy maksymalnie po dwóch przedstawicieli z danego muzeum. Zgłoszenia przyjmowane będą do 15.09.2022 r. do godz. 15:00. W dniu 22.09.2022 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.