Termin: 14 września i 15 września (10.00 - 13.30)
Szkolenie online - realizowane przez internet
Warsztaty online adresowane są do wszystkich osób, które w muzeum współpracują z publicznością, prowadzą badania publiczności, opracowują raporty dotyczące odbiorców, przygotowują ofertę edukacyjną i towarzyszącą wystawom lub opracowują strategię rozwoju muzeum.
Celem szkolenia jest poszerzenie kompetencji i umiejętności muzealników prowadzących badania publiczności w zakresie gromadzenia i opracowywania wyników badań publiczności oraz poszerzanie metod i narzędzi pozwalających na analizę wybranych zagadnień (indywidualnych wywiadów pogłębionych, zogniskowanych wywiadów grupowych). Podczas dwudniowych spotkań o charakterze warsztatowym będziemy starali się omówić także opracowywanie wpisów do księgi gości i na stronach internetowych, kodowanie pytań otwartych w ankietach oraz analizę rozmów z publicznością. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystywać wyniki badań, aby wiedza o publiczności nie ulegała rozproszeniu, tylko poszerzeniu? Problematykę tę będziemy omawiać w oparciu o efekty różnych projektów badawczych oraz w odniesieniu do rezultatów ćwiczeń praktycznych, które zaproponujemy uczestnikom tego szkolenia.
Warsztaty będą realizowane w dwóch częściach: 14 i 15 września 2023, w godz. od. 10.00 do 13.30.
Szkolenie zakłada aktywny udział – Uczestnicy będą komunikować się z wykorzystaniem kamer i mikrofonów.
Zgłoszenia przyjmowane będą od 24.08.2023 r. do 31.08.2023 r. do godz. 15:00. W dniu 07.09.2023 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.