Termin: 25-26.03.2025 r.
Miejsce: online
Liczba uczestników: 25
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter wykładowy – planowana jest część teoretyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.
Zalecenia techniczne:
- zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom
- stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego)
- zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu
Prowadzące: Aleksandra Długołęcka, Anna Szałas. Osoba do kontaktu z NIM w razie pytań merytorycznych: azugaj@nim.gov.pl
Więcej informacji i zapisy (link).