Termin: 18 i 20 października 2023 r.
Szkolenie realizowane online.
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter wykładowo-warsztatowy – planowana jest część teoretyczna oraz praktyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat. Prosimy uczestników szkolenia o wcześniejsze upewnienie się, że mają dostęp administratorski do Menedżera Firmy powiązanego z profilem na Facebooku i Instagramie.
Szkolenie realizowane jest w dwóch częściach: 18.10.2023 r. (środa) i 20.10.2023 r. (piątek).
Liczba uczestników – 25 osób. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum. Zgłoszenia przyjmowane będą od 27.09.2023 r. do 04.10.2023 r. do godz. 15:00. Do tego czasu dostępna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 11.10.2023 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na wszystkich częściach szkolenia.