Aktualności
20 Maj 2025

Rekrutacja na stanowisko: specjalista/starszy specjalista w Dziale Administracji NIM

Narodowy Instytut Muzeów poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista/starszy specjalista w Dziale Administracji. 

Nasze oczekiwania:

  1. Wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  3. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych oraz doświadczenie w prowadzeniu postępowań przetargowych i regulaminowych
  4. Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji
  5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  6. Komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się
  7. Dokładność, odpowiedzialność, solidność, terminowość
  8. Prawo jazdy kat. B

 

Mile widziana: znajomość systemu Enova

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja polityki zakupowej zgodnie z PZP.
  2. Współpraca z dostawcami/usługodawcami, negocjacje warunków współpracy oraz koordynacja realizacji dostaw oraz usług.
  3. Ewidencja oraz wprowadzanie na stan magazynowy składników majątku Instytutu (środki trwałe, wyposażenie, inne), w tym jego ubezpieczenie.
  4. Prowadzenie kart wyposażenia pracowników, ich bieżąca aktualizacja.
  5. Terminowe i rzetelne przeprowadzanie inwentaryzacji metodą spisu z natury zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Poprawne wypełnianie arkuszy spisowych oraz sporządzanie sprawozdania z przebiegu spisu z natury.
  6. Wykonywanie wszystkich wymaganych czynności związanych z obsługą codzienną samochodu, w tym dbanie o należyty stan techniczny, czystość i porządek, ubezpieczenie AC, OC, NNW.
  7. Przestrzeganie ustalonych przez producenta pojazdu terminów wykonania przeglądów technicznych oraz wymiany opon.
  8. Dokonywanie zleconych zakupów na potrzeby instytucji.
  9. Udział we współpracy z serwisami zewnętrznymi.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wymiar czasu pracy – pełen etat
  • Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach i kursach
  • Pakiet medyczny i socjalny
  • Dogodną lokalizację biura (w pobliżu stacji metra Centrum Nauki Kopernik)
  • Wynagrodzenie i stanowisko adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • Pracę w prestiżowej instytucji kultury kształtującej standardy polskiego muzealnictwa

 

Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych

Termin nadsyłania zgłoszeń: 15.06.2025 r.

Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres: praca@nim.gov.pl z dopiskiem w tytule maila: rekrutacja – Dział Administracji.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

***

Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:

ADMINISTRATOR

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzeów z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH 

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nim.gov.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 

CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.  

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.

Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). 

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl

INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w CV w następujący sposób:

’ Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru


.......................................................

Podpis kandydata do pracy

1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.