Aktualności
26 Wrz 2025

Praca w Panoptikum specjalista ds. obsługi systemów

W związku z otwarciem nowego Oddziału NIM -  Panoptikum - centrum kompetencji dla muzeów w Lesznowoli, powiat piaseczyński, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko specjalisty ds. obsługi systemów.

 

Zakres obowiązków:

  1. Obsługa techniczna systemów infrastrukturalnych Panoptikum:
  2. Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów zabezpieczeń, alarmowych, kontroli dostępu, CCTV, systemów przeciwpożarowych (SAP), BMS, automatyki zarządzania klimatem budynku.
  3. Realizacja bieżącej obsługi systemów, napraw i prac konserwacyjnych.
  4. Współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie przeglądów i napraw systemów bezpieczeństwa i ppoż., uzyskanie certyfikatów.
  5. Bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji.
  6. Dokumentacja i raportowanie:
  7. Prowadzenie ewidencji przeglądów technicznych, napraw i awarii systemów.
  8. Tworzenie raportów technicznych oraz dokumentacji użytkowej dla pracowników.
  9. Aktualizacja dokumentacji systemowej, schematów instalacji i planów technicznych.
  10. Utrzymanie kontaktu z dostawcami i serwisami:
  11. Koordynacja działań firm serwisowych i instalatorskich.
  12. Zbieranie ofert i konsultacje przy zakupach sprzętu i usług technicznych.
  13. Nadzór nad realizacją gwarancji i umów serwisowych.
  14. Współpraca z zespołem IT.

 

Wymagania:

  1. Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
  2. Uprawnienia elektryczne SEP do 1KV bądź możliwość ich szybkiego uzyskania na podstawie posiadanego wykształcenia lub kwalifikacji.
  3. Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane z zakresu elektronika, telekomunikacja lub elektryka, specjalizacja: systemy zabezpieczeń.
  4. Preferowany język angielski na poziomie zapewniającym komunikację (instrukcje i dokumentacja urządzeń w języku angielskim).
  5. Znajomość zasad i przepisów prawa dot. stosowania zabezpieczeń elektronicznych oraz mechanicznych w muzeach na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Dodatkowym atutem będą dokumenty potwierdzające szkolenia i kursy z zakresu zabezpieczeń mechanicznych i elektronicznych.
  7. Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  8. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Wymiar czasu pracy – pełen etat;
  • Pakiet medyczny i socjalny;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
  • Pracę w prestiżowej instytucji kultury kształtującej standardy polskiego muzealnictwa.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych

Termin nadsyłania zgłoszeń: 25.10.2025 r.

Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres: praca@nim.gov.pl z dopiskiem w tytule maila: rekrutacja – specjalista ds. obsługi systemów.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

***

Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:

ADMINISTRATOR

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzeów z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH 

Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nim.gov.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 

CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

Pani/Pana dane osobowe w zakresie określonym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego tj. w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast w przypadku podania przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych innych niewymaganych przepisami prawa danych osobowych (Pani/Pana wizerunek), przetwarzanie ich odbywać się będzie na podstawie Pani/Pana dobrowolnie udzielonej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Jeżeli w przekazanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych zawarte są dane osobowe szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana odrębna zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.  

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

ODBIORCY DANYCH

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.

Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). 

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nimoz.pl

INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania” może być zawarte w CV w następujący sposób:

’ Wyrażam zgodę*na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz CV oraz pozostałych załączonych do niego dokumentach – niniejsze oświadczenie wymagane jest, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru


.......................................................

Podpis kandydata do pracy

1 Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 z późn. zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 z późn. zm.)

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.