Oczekiwania od kandydata:
- Wykształcenie wyższe magisterskie (rekomendowane: z zakresu związanego z zadaniami muzeum określonymi w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach);
- Preferowane doświadczenie pracy w muzeum;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy z ludźmi;
- Dokładność, punktualność i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B2.
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:
- koordynowanie współpracy Instytutu z organizacjami pozarządowymi, w szczególności zrzeszających przedstawicieli środowisk muzealnych;
- koordynacja realizacji umów międzynarodowych, których stroną jest Instytut, umów międzynarodowych, odnoszących się do zadań statutowych Instytutu oraz utrzymywanie kontaktów międzynarodowych w zakresie kompetencji Działu;
- współpraca z osobą odpowiedzialną za koordynację procedur uzgadniania statutów i regulaminów muzeów, obejmowania ochroną prawną zabytków ruchomych wypożyczonych z zagranicy na wystawę czasową w Polsce, w zakresie powierzonym przez Organizatora, oraz obsługę organizacyjną Rady Programowej;
- współpraca z osobą odpowiedzialną za koordynację działalności Instytutu jako wydawnictwa naukowego;
- udział w pracach programowych na rzecz rozwoju muzealnictwa w Polsce;
- wspomaganie kształcenia kadr muzealnych w Polsce oraz udział w przygotowywaniu programów szkoleń;
- aktualizacja bazy aktów prawnych.
Kandydatom/-tkom proponujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Wymiar czasu pracy – pełen etat;
- Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Oczekujemy na (CV) i list motywacyjny w terminie do 31 sierpnia 2022 roku.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres: biuro@nim.gov.pl
Jednocześnie, spełniając obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej, jako RODO) informujemy, że:
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji jest Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z siedzibą w Warszawie przy ul. Goraszewskiej 7, 02-910 Warszawa, (zwany dalej jako „Administrator”).
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@nim.gov.pl w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj. art. 221 ustawy
z 26 czerwca 1974 r. będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO), na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe również w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, a po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w czasie i w zakresie wynikającym z przepisów prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są usuwane.
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do sprzeciwu przetwarzanych danych osobowych;
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z Inspektorem ochrony danych poprzez email: ido@nim.gov.pl
PRAWO WNIESIENIA SKARGI
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa), w przypadkach, gdy uzna Pani/Pan, iż sposób przetwarzania danych narusza przepisy RODO.
INFORMACJE O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.