Aktualności
04 Sier 2019

4. edycja Przeglądu Muzeum Widzialne

Do 30 września trwa nabór zgłoszeń do 4. edycji Przeglądu Muzeum Widzialne 2019. Zapraszamy!

Konkurs odbywa się co dwa lata, a jego założeniem jest uhonorowanie najlepszych systemów identyfikacji wizualnej muzeów i wystaw muzealnych, projektów wydawnictw i stron internetowych oraz strategii promocyjnych muzeów.

Kategorie konkursowe:

Kategoria A - identyfikacja muzeum

(ocenie podlegają wdrożone identyfikacje wizualne muzeów: logo, system informacji wewnątrz i na zewnątrz muzeum, w tym oznakowanie wystaw stałych, projekty druków firmowych, informacyjnych, materiałów edukacyjnych etc.)

Kategoria B - identyfikacja wystaw czasowych

(ocenie podlegają opracowane przez muzeum na potrzeby wystaw czasowych systemy identyfikacji wizualnej m.in.: projekty plakatów, folderów, tablic informacyjnych w przestrzeni wystawienniczej etc.)

Kategoria C - wydawnictwa książkowe

(ocenie podlega projekt graficzny i jakość wydania pozycji książkowych)

Kategoria D - grafika strony internetowej  

(ocenie podlega projekt graficzny i funkcjonalność strony internetowej muzeum)

Kategoria E - kampanie promocyjno-marketingowe  

(ocenie podlegają zrealizowane przez muzeum kampanie promocyjno-marketingowe, których celem jest promocja muzeum, wystaw, projektów edukacyjnych (stałych lub czasowych).  Zgłoszenie w tej kategorii powinno prezentować poszczególne etapy kampanii w tym: wyznaczenie celów kampanii (co chciano osiągnąć poprzez kampanię), identyfikację grup docelowych (do kogo kierowano działania), wybór kanałów komunikacji ( np. reklamy prasowe, reklamy w mediach elektronicznych, ulotki, profile społecznościowe etc. promocyjne wydarzenia towarzyszące ( np. koncerty, pokazy, warsztaty, projekcje etc), osiągnięte efekty (określenie skuteczności działań np. poprzez frekwencję, zainteresowanie mediów, etc.)

Kategoria F – zarządzanie profilami społecznościowymi

(ocenie podlega strategia i zarządzanie profilami społecznościowymi muzeum) 

Jury PMW:

Janusz Górski 

Katarzyna Lorenz

Mirosław Nizio

Ewa Satalecka 

Ewa Solarz

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 30 września 2019 roku.

Wszelkie informacje dotyczące 4. Przeglądu Muzeum Widzialne, znajdą Państwo na stronie dedykowanej konkursowi LINK

Partnerem tegorocznej edycji PMW jest Muzeum Miasta Gdyni.

Patronem medialnym tegorocznej edycji PMW jest: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

Kontakt:

Jacek Górka/jgorka@nim.gov.pl/muzeumwidzialne.pl

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów/Goraszewska 7/ 02-910 Warszawa

 

 

Regulamin 4. edycji Przeglądu Muzeum Widzialne 2019
Karta zgłoszeniowa 4. edycji Przeglądu Muzeum Widzialne 2019

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.